Friday 27 January 2012

Reflection 2012

Assalamualaikum...hye korang!...yeah!..korang taw reflection 2012 sudah berlangsung di kuala lumpur x silap laa..x tahulaa sbb aku x pergi ..huhu..ye laa aku budak agy mane mk aku bgy gi jauh2..cepuk kang!..hehe...aku tahu pasal niy pon dari blog2 fashionista jee..ruginyeee x dapat pergi!..huhu!..da laa ade Hana  Tajima u know!...ouh!so ohsem!...setakat dpt tngok gmbar jee dlm blog fashionista..huhu..sgguh menyedihkan!..huhu..okeoke....x gune lagi bersedih..cewah!..haha!..

ramai giler pereka fesyan kat sana..ade calaqisya,pastelina,ammara boutique,old blossom box...byk lagy laaa..x terkira laa..semuanyee cantik2 !..mmg rugi giler x pergi!..hish!..hehe..okeylaa x gune cakap byk2 kn..enjoy with this pic!~
old blossom box with a cute designer Jezmine

calaqisya with a beautiful designer Yana n Farah




pastelina with a talented designer Adriani n Shea

Nurul cakap2 n Hana Tajima
tuh baru sikit gmbar nyee..sebenarnya byk tpy mls nk letak byk2..hehe..u see!ramai tahu fashionista!..rugi sesangat x pergi kalau x da dpt jumpe..huhu...okeoke..lgipon gambar niy aku cilok kat blog kaq Shea n blog kaq Farah..heheehehe...okeylaa..da x taw nk ckp pew agy niy lgipon ngh sedih sbb x dpt gi..huhu..Assalamualaikum..bubye!

No comments:

Post a Comment