Sunday 8 January 2012

shoes

Assalamualaikum..hye!...okeyh..sbnarnyee blog niy saya aku buat utk kongsi kepada korang semua yg suka about fesyen..so,yg pertama sekali aku nk kongsikn adalah kasut..yes!..kasut...sepatutnyee aku letak baju dulu tapi disebabkn aku niy suke sgt kasut sbb tu aku dahulukn dgn kasut...hehe...aku nk kongsi sikit pasal kasut niy laa..so,bukak mata besar n bace sampai habis..=)

okeyh..sbanarnyee kasut niy ade pelbagai jenis..ade yg heels,wegdes,flat..mcm2 laa..hihi..sbenarnyee kalau nk bergaye ngn kasut niy x semestinyee nk kena beli kasut yg mhl...yg cap ayam pon boleh tpy kena pndai pilih yg cantik...okeyh niy contoh kasut yg aku ade laa..

bagi seorang pompan mesty ade sepasang kasut dan selipar..tpy bgi pendapat aku kalau boleh laa semua perempuan mesty ade kasut..x kisalaa walaupon sepasang jee n but not a sport shoes..hehe...n x kisalah kasut tu jenis flat kew heels kew..tetap akn menampakkn seseorg itu kelihatan cantek..pztu kalau nk pilih kasut tuh biar bermcm jenis,pelbagai colour..mksudnyee..kalau beli kasut tu jgn asyik wane hitam atau putih pilihlaa wane yg terang atau wane yg berani sbb itu boleh menjadikn kite seorang yg berani memainkn wane..lgipon sekarang kite gunekn colour block..so,kite kena berani memainkn wane colour block...=)
heels

wegdes


flat
sbnarnyee aku da byk sgt nk kongsikn pade korang sume..niy pon aku just bgtaw jenis kasut jee..so,aku hrp korang phmlaa apew yg aku terangkn niy..hehe..okeylaa cau dulu..Assalamualaikum..bubye!=)

No comments:

Post a Comment