Thursday 23 February 2012

Nurul Wonder Wardrobe

Assalamualaikum..haluu guys!.sehat??.hehe.Nurul wonder wardrobe.yes!.siapa tak kenal nurulcakapcakap tu kn.sekarang niy dia da bukak butik kat KL sana.sebelum niy memang ade butik tapi cuma online je.tak silap aku la.lagipun si nurulcakapcakap niy dia bukak butik sama2 dengan kakak dia.semua nyee cantek2 baju nyee.apalagi video yg dia buat untuk jemput semua orang datang ke butik baru dia.dijemput pada 25 feb 2012.semua orang dijemput hadir.kalau ikutkan hati aku,aku nak sangat pergi!kalau aku pergi ,aku nak ambil gambar gn nurulcakapcakap byk2!si nurulcakapcakap tuh da laa comel.hehe.bilalaa aku nak jumpa semua blogger scarflets ni?..huhu.kalau aku dapat jumpa,perkara yg pertama sekali ialah ambil gmbar byk2!hehe.okeylaa.mcm over pulak.enjoy this pic first!~



datang taw!datang ramai2!.kalau aku dapat datang,bestnyeee!.remember this date!.hehe.sebenarnye ade vidoe nyee tapi aku malas nk letak.hehe.tapi kalau korang nak tengok jugak,korang leh pergi ke nurulcakapcakap.kalau korang pergi,jangan lupe ambil gambar byk2 paztu tunjuk kat aku.hehe.okeylaa.tu je kot.Assalamualaikum..bubye!

No comments:

Post a Comment