Saturday 17 March 2012

the scarflets meet Dian Pelangi

Assalamualaikum.hye uolls!.Dian Pelangi turun Malaysia!wow!bukak butik kat Malaysia jugak taw!.tapi da lepas da.aku sebenarnyee pon x taw Dian Pelangi nak turun Malaysia,tpy bila aku bukak blog the scarflets,dieorg meet Dian Pelangi!!.bestnyeee!.Dian Pelangi turun Malaysia sebab nak merasmikan butik nyee yg dibuka di Kuala Lumpur.Dian Pelangi turun sini bukan sorang je taw,dye datang dengan hijabers community .semua nye cun2 tahu!.hehehe.korang tengok laa gambarnyee.
The scarflets 


the scarflets,Dian pelangi and hijabers community

yes!she so tall.n sorry cilok gmbar niy dari blog kaq nurul
the scarflets n dian pelangi
best kn??huhu.kalau laa dye dtg kat johor,peehhh!semestinyee aku dtg!.heheh.tapi nasib baik aku sempat tweet ngn dian pelangi .dye balas.suke aku!.*opps!over lak*hihih.okeylaa.tu je kot.Assalamualaikum.bubye=)

No comments:

Post a Comment