Thursday 1 March 2012

the scarflets

Assalamualaikum.hye korang!.hari tuh aku ade cakap kat korang yg sugar scarf masuk safiyya kn?tapi sebenarnyee kumpulan THE SCARFLETS pon ade sekali.mule2 aku ingat just boutique tuh jee yg masuk safiyya rupe2 nyee the scarflets pon same.sbb tu laa aku pelik kenapa kump the scarflets ade dlm safiyya sekali.wow!best tuh!mesty tengok!.semuanyee aku kenal.aku ade update pasal the scarflets niy tapi dalam blog aku laa.so,korang boleh tengok laa eh.

gambar yg kedua niy laa gambar kesemua kump the scarflets.gambar yg atas sekali ,tulaa yg yg masuk safiyya.bile aku tengok jee iklan nyee,mata aku terkejut sgt yg the scarflets masuk safiyya.wahhh!bestnyee kalau dapat jumpe kan.hehehe.jangan lupa saksikan safiyya pada hari Ahad 5.3.2012.aku da x sabar nk tengok niy.hehe.okeylaa.itu saje.Assalamualaikum.bubye!

No comments:

Post a Comment