Monday 29 October 2012

fishtail skirt

Assalamualaikum



fishtail skirt mesti korang tak tahu kan apa tapi kalau korang tengok gambar yang kat atas tu mesti korang tahu.alaa,yang trend sekarang tu yang jenis skirt labuh belakang macam superman tu.haha.korang mesti pernah nampak kan skirt macam ni.selalunya kat online banyaklah.tapi rasanya sekarang kat butik-butik dah keluar ada.

mungkin kalau korang tengok sekali pandang macam pelik tapi kalau korang seorang yang pandai menilai memang cantik.eh,ini skirt sudah diminati ramai tahu dengan najwa najwa sekali nak pakai.aceceh!.

skirt ni bukan non muslim sahaja boleh pakai tapi yang berhijab pun boleh.boleh pakai dengan seluar or long skirt ikut suka hati korang laa untuk menutup aurat .fishtail ni juga ada yang jenis cantum dengan bajunya sekali macam gaun laa.




adriani

nurulcakapcakap




ria miranda*hijaber community*

puput utami *hijabers community*

nurulcakapcakap

shea 

u see?so nice right?lagipun dah ramai yang pakai.so,buat apa berasa janggal kan .suka hatilah orang nak cakap pun asalkan kita bergaya tidak berlebihan.lagipun najwa pun tengah survey survey kedai nak beli .haha.memang tak sah kalau tak ada satu dalam wardrobe.

lagi satu,fishtail skirt ni sesuai pada semua majlis.so,tunjukkan bahawa kita pun boleh bergaya!*macam tak ada kena mengena je -.- *.

okeylah.rasanya itu sahaja kot sebab najwa rasa ramai yang dah tahu tentang ni.so,selamat mencuba !
Assalamualaikum.bubye=D

2 comments:

  1. cantik. i pun sedang gila fishtail skirt .
    tapi last pix tu nampak mcm over sikit,

    ReplyDelete
  2. yups ! pic last tu design dia lain sikit ^^

    ReplyDelete