Friday 21 December 2012

super super size bag

Assalamualaikum

haloo ! haloo ! haloo girls !.seperti yang kita semua nampak trend sekarang ialah memakai handbag yang super size kan?beg tangan yang super size tu actually dah lama menjadi trend cuma senyap pastu tetibe bangkit balik.kadang kadang najwa tengok cantik juga beg tangan besar besar ni.tapi tu laa tak tahu nak letak apa dalam beg itu.

diluar negara sana memang ramai yang memakai bag super size ni.di Malaysia pun sudah menjadi trend segelintir wanita.ada wanita yang berani memakai beg besar besar ada yang tak.lagipun bag yang super double size ni harganya pun mahal juga.tak sama macam harga bag yang kecil molek itu.tapi nak membelinya kenalah ada tujuannya nak guna for what.melainkanlah kalau orang itu kaya raya tujuh keturunan tak habis.itu suka hatila.actually mengikut kemampuan lah.



Shea Rasol *the scarflets* 

Dian Pelangi *hijabers*



nurulcakapcakap *the scarflet*


macam macam bentuk ada.bulat ada petak pun ada.macam macam pilihan.lagi lagi sekarang fashion show pun semua model model diperagakan sekali dengan bag bag tangan yang besar besar.

najwa tengok macam najwa pulak yang nak pakai.hehe.so,kepada korang yang telah terpikat dengan handbag handbag super double size ni,belilah yee.tapi jangan sampai membazir.

itu sahaja laa for this entry.hope you enjoy !
Assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment