Friday 25 January 2013

trend stud

Assalamualaikum


hi gorgeous ! sorry setelah lama tidak mengupdate blog ni dan hanya satu entry sahaja for this year.oh,sungguh teruk -__-

stud ! stud ! stud !!! .dunia sekarang semakin lama semakin moden.sama juga dengan fashion.hari semakin hari ada sahaja trend baru.stud !,aku rasa korang dah tahu kan.seperti yang dalam gambar tu.

stud sekarang semakin hari semakin digilai oleh semua remaja remaja .dulu stud ni hanya digayakan pada orang orang yang berani je.dan kebanyakkan menganggap black metal.but now,noop !.semua orang boleh gayakan.dan boleh dikatakan trend sekarang uolls.najwa pun dah tergila gila dengan stud ni.sedang mencari.yeahh ! 

gaya stud ni menunjukkan seseorang tu berani mengayakan sesuatu pakaian diaorang.tak semua orang yang berani nak pakai tajam tajam ni.ramai orang ingat tajam."hey,kenapa u pakai baju tajam tajam ni.nak bunuh orang apa.nanti terkena orang mati u know" lolz -.-

masyarakat di barat kebanyakkan sudah mengayakan stud ni.cuma hanya beberapa orang sahaja di Malaysia yang berani mengayakan.hey! jangan hingat perempuan tak boleh gayakan stud di pakaian mereka .lagi lagi perempuan yang berhijab.perempuan yang berhijab pun boleh lah !





Shea Rasol *the scarflets *





ahhhh !! first time najwa tengok jee najwa boleh dikatakan gila sekejap.suka sangat dengan stud.sooo fashionable u know !

for your information,stud ni ada jual kat kedai kedai tertentu lah.so,korang boleh buat sendiri.kalau nak beli dah siap memang lah mahal.stud ni macam macam corak ada.ada yang jenis tajam,ada yang bulat,ada yang tiga segi dan ada juga yang petak.so,terpulang pada korang semua nak macam mana.

so,apalagi.pergi lah cari stud ni.najwa pun tengah survey survey.hihi.berani untuk mengayakan sesuatu yang baru .don't afraid.endahkan apa orang nak cakap kita brutal or whatever sekali pun.

sampai disini sahaja lah for this entry.hope enjoy ! and sorry if ianya membosankan 
Assalamualaikum.bubye =D

7 comments:

  1. di mana ada jual nih studs,dik?susah maw cari di sabah..let me know bha..hehehe...

    ReplyDelete
  2. kat sabah maybe jarang jumpa.kat kl rasanya ada .tak pun online banyak :)

    ReplyDelete
  3. mana nak cari stud ni? boleh u bagitau kedai?

    ReplyDelete
  4. dulu saya beli dalam www.tradisional.com.my kena request

    ReplyDelete
  5. Nak beli studs ni :'( . Semua online , kne log in apa2 bagai . Takda eh . Takda jual ke ? Akak ?

    ReplyDelete
  6. sorry reply lambat . kat insta banyak ada jual . saya tak sure nama insta tu . cubalah cari kat insta yee :)

    ReplyDelete
  7. Salam..kat mana boleh beli tu..

    ReplyDelete