Friday 2 May 2014

exotic designs

Assalamualaikum

haloo fashionista ! sorry sejak sejak akhir ni tak update blog . busy haih . tapi tak apa, sebab hari ini najwa nak share pada semua tentang 'exotic design ' 

mesti dalam fikiran korang semua terfikir design zaman zaman batu dulu kan ? actly bukan tapi ada sikit laaa .haha . but dont worry , najwa tunjuk gambar ni mesti korang tahu apa itu exotic design

Emilio Pucci

Valentino 

haa inilah exotic design . hujungnya ada tali . sekarang ini gaya exotic designs ni di modenkan dan sangat lah popular di pentas peragaan .

Roberto Cavalli

Dries Van Noten

gaya ni memang tak ramai yang gayakan . tapi gaya ini sangat exotic kalau kita gayakan . lagipun bukan kat baju je ada malah kat topi , beg , kasut , aksesori pun ada . gaya ini mempunya keunikkan tersendiri apabila seseorang itu mengayakannya . biar pun gaya ini menunjukkan gaya yang agak lasak , tetapi sesuai bagi semua golongan untuk memakai atau mengayakannya . gaya ini juga boleh dikata sebagai ranggi sedikit . 


shea rasol (the scarflets)

 untuk mengayakan exotic design ni tak perlu kan gaya yang berlebihan . if handbag exotic design ,cukup sekadar hanya tshirt plus cardigan ataupun jacket kulit yang berwarna tanah match kan dengan seluar jeans hitam atau dark blue . for shoes nak match kan dengan sneaker pun boleh dengan boots ataupun nak lebih ringkas padankan dengan flat shoes . dari situ dah boleh nampak gaya korang yang ringkas tapi tetap nampak bergaya !

jangan takutlah nak gayakan exotic designs ni . gaya ini menunjukkan kita seorang yang berani tahu . bagi yang berhijab pun boleh .

okey itu sahaja lah for this entry . nanti akan datang najwa update new topic pulak .

best of luck !
Assalamualaikum. bubye =D



No comments:

Post a Comment