Wednesday, 23 May 2012

cheetah or tiger?

Assalamualaikum
korang tengok gambar najwa niy,apa yang korang nampak?kalau tengok korang boleh nampak yang najwa gunakan colour block.yeah!.colour block.warna biru and orange.cantik kan?*perasan*.sebenarnye najwa nak tunjukkan tudung bawal yang najwa pakai tu.najwa dah beli dah tudung bawal tu.corak harimau ke cheetah eh?.entahlah.harimau kot.yang penting najwa dah ada tudung bawal printed tuh.korang cepat-cepat beli taw.

lagi satu tudung printed yang jenis ujungnya berjuntai jenis pendek kalau jenis ujungnya bukat macam yang najwa pakai tuh labuh sikit.tapi tak ada lah labuh sesangat.murah je tudung niy.RM10 je.nice and cheap.
assalamualaikum.bubye=D

No comments:

Post a Comment