Tuesday, 29 May 2012

polka dots

Assalamualaikum

polka dots tu apa?
okey.polka dots tu adalah corak yang berbentuk bulat dan corak itu berulang.*eh?betul ke?*.tak kan lah korang tak tahu polka dots tu apa kan.lagi pun corak polka dots ni sudah menjadi trend di negara malaysia.bukan sahaja di malaysia sahaja,tetapi negara luar pun sama.

meh sini,najwa cerita sejarah tentang polka dots ni.take a note .*ceh!macam tahu je*.corak polka dots niy sebenarnya dah lama menjadi trend.dalam tahun 60 an.ye la kot.tak tahu lah berapa 'an'.hehe.tetibe je corak polka dots ni muncul semula.kalau korang tengok kat kedai-kedai boutique,baju kurung pun sudah bercorak polka dots bukan?.najwa rasa tahun ni tahun gila polka dots kot?.haha.just kidding^^.

jeans (balck colour)


blouse (pink colour)


skirt (blue sky colour)


shirt black colour



pink colour

shawl and shirt (black and white colour)

jacket (yellow colour)

jacket (yellow colour)

siapa kata polka dots tak cantik ?cantik okey.u see,sudah ramai orang mengayakan corak polka dots.okey je.tapi ada sesetengah orang yang malu menggunakan corak polka dots.tetapi corak polka dots niy juga membuktikan kan kita yang kita berani.tapi janganlah satu badan penuh polka dots,dah macam badut kalau macam tuh.
shirt (blue colour)

okey.selamat mencuba ^_^ . Assalamualaikum.bubye=D

No comments:

Post a Comment