Friday, 22 June 2012

leopard

Assalamualaikum

sudah beberapa hari berlalu,baru sekarang najwa nak update.hohoho.sorry yee pembaca setia blog najwa ni.tapi tak apa.najwa sekarang nak kongsi lagi tentang fesyen.mestilah pasal fesyen kan.hihi.

sebelum tu najwa nak tanya korang dulu.sekarang ni corak apa yang boleh dikatakan digilai ramai orang?ce teka.siapa tahu angkat tangan.haha.

mesti jawapan korang polka dots kan?.hahah.jawapannya salah.jawapannya ialah  corak harimau bintang.tetapi yang polka dots tu bukan salah memang betul pun .lagipun najwa dah cakap pasal polka dots hari  tu bukan?.so,hari ni najwa nak memperkenalkan..jeng..jeng..jeng..


hah!,itulaa.bukan binatang tu yang najwa nak kenal kan.tetapi corak badan harimau tu.

ramai remaja sekarang suka corak harimau bintang ni.najwa pun suka tahu.hehe.corak memang cantik.sebenarnyaa corak ni dah lama digayakan.sejak tahun berapa an ,entahlah.ehehe.tetibe je sekarang ni dah muncul balik corak ni.

corak ni sememangnya digilai ramai,cuma ada sesetengah orang yang suka corak harimau bintang tapi dia takut mengayakan nya.sebab corak ini jarang digayakan oleh orang.tetapi sekarang kalau korang tengok memang dah ramai yang pakai.ce tengok ni.













hah!u see.ramai kan yang dah gayakan corak ni.corak harimau bintang ni juga melambangkan bahawa kita berani mengayakan corak tu.walaupun corak itu nampak seperti sedikit ganas tetapi ia memang cantik digayakan.lagi-lagi kalau gadis yang ingin mencuba gaya baru.

so,apa tunggu lagi,cuba jangan tak cuba.jangan malu-malu nak gayakan yee.kita mesti berani mengayakannya.apabila kita yakin dengan apa yang digayakan,ia akan menjadi cantik.


~selamat mencuba~

Assalamualaikum.bubye =)

cat pose . eh?

No comments:

Post a Comment