Saturday 23 June 2012

maxi skirt

Assalamualaikum

maxi skirt sekarang sudah menjadi trend bagi remaja.tidak kiralah sama ada gadis yang berhijab atau yang tidak berhijab.maxi skirt sekarang pun banyak dijual di butik.

maxi skirt ni telah lama digayakan.trend maxi skirt ni muncul kembali sebagai satu fesyen yang sekarang disukai ramai gadis.maxi skirt sekarang ni ada yang pendek iaitu paras bawah lutut dan ada yang labuh .

maxi skirt ni memang sesuai untuk gadis yang berhijab yang ingin bergaya.ia menampakkan seorang gadis itu feminin.sekarang ni pun ramai gadis yang memakai maxi skirt ni.









maxi skirt juga sudah menjadi trend di negara barat.














cantik kan?.masih nampak cantik pakai maxi skirt ni.maxi skirt ni tak kira umur pun.lagipun bermacam-macam warna ada.maxi skirt ni pun senang dipakai.asyik pakai seluar je,cubalah pakai maxi skirt pula.jangan malu.percayalah,kalau korang pakai,mesti cantik.

maxi ni boleh digayakan sama ada baju masuk dalam atau biarkan sahaja.t-shirt with skirt dan sedikit aksesori seperti tali pegang atau rantai panjang bertambah lagi dengan shawl bagi yang berhijab.memang cantik.

kepada sesiapa yang belum mencuba tu,jangan tak cuba.tok malu-malu.yakin pada diri sendiri.


okeylaa.itu sahaja.Assalamualaikum.bubye=)

No comments:

Post a Comment