Sunday 25 November 2012

Alexander Mcqueen

Assalamualaikum

hye gorgeous ! .okey,hari ini najwa nak share fashion week hari tu.mungkin segelintir orang tahu dan ada yang tak tahu.so,hari ini najwa akan share fashion week day by fashion designer Alexander Mcqueen.siapa yang tak tahu kan Alexander Mcqueen ni.tapi bukan yang penyanyi tu yee.harap tak tersilap.

bagi najwa ,Alexander Mcqueen ni is my icon fashion designer!.dia seorang yang sangat talented.dia punya rekaan semua adalah citarasa najwa.najwa suka yang jenis design yang lain daripada lain.dari segi potongannya dan shaped baju tu.so,Alexander Mcqueen is a awesome fashion designer.najwa suka sangat semua rekaan dia.sebab setiap rekaan dia ada kelainan dan najwa suka kelainan !

okey lah,tanpa membuang masa dan waktu,najwa akan share gambar gambar design Alexander Mcqueen-spring/summer and autumn/winter 2012-13


spring/summer *2 october 2012/Jessica bumpus*

















untuk rekaan ini,kalau korang tengok dia membawa corak madu or sarang lebah dan bunga.bee and flower.mempunyai kesempurnaaan setiap rekaannya.dia ambil madu dalam semua bentuk menjadi pakaian yang cantik.

autumn/winter *6 march 2012/DOLLY JONES*











okey,kalau yang winter ni pulak,kebanyakkan rekaannya menggunakan bulu.setiap rekaannya ada potongan bentuk pakaian itu tersendiri.banyak menggunakan warna putih sebagai warna asas.



huh!~
cantikkan semua?.bagi najwa cantik sangat.sebab rekaan dia sama macam citarasa najwa.tapi bagi korang mungkin citarasanya lain kot.hehe.najwa upload sikit jee gambar.sebenarnya kalau boleh najwa nak letak semua jee gambarnyaa.tapi banyak sangat.hehe.penat nak mengupload.

so,sampai disini sahaja lah for this entry.harap terhibur.
Assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment