Friday 16 November 2012

lace

Assalamualaikum


hye gergeous !.today i want to share for you about lace.lace ini ada dua jenis kalau korang nak tahu.ada yang jenis cetak bunga dan ada yang jenis bersulam.mungkin korang tengok seperti kain langsir rumah tapi sekarang sudah menjadi trend tahu,.jangan pandang rendah.tapi jangan pula korang pergi ambil langsir kat rumah tu dipakainya.haaha.tapi kalau nak tak apalah.haha.

kalau dilihat,musim ini banyak pereka pereka dan jenama fesyen mewah di paris,milan dan london bermain dengan corak cetak bunga.kebanyakkan di fashion week masa spring summer 2012/2013.tak silap najwa laa.najwa pun tak pasti.tapi yang pasti ada.

corak cetak bunga sememangnyaa tidak beberapa orang minati.kerana mungkin ada yang menganggap trend ini sudah lama dan tidak sesuai dijadikan trend sekarang ini.tapi trend ini masih menjadi tumpuan segelintir orang .







motif bunga memang menjadi pilihan hampir setiap rumah fesyen.lagipun lace ini datang dalam pelbagai variasi sama ada corak ctak,bersulam cantik atau korsej berbentuk.corak cetak bunga ini kebanyakkan menggunakan warna-warna putih,pastel yang soft laa.it's look feminin when you wear it.

for tips,jangan terlalu banyak sangat aksesori sebab corak yang sarat itu tidak memerlukan banyak aksesori.boleh digayakan dengan aksesori tetapi kena pandai sesuaikan .sesuai juga digayakan dalam apa jua acara-acara petang.

okey,tadi najwa cakap pasal corak cetak bunga right?.so,najwa akan cakap pasal renda hitam.kalau korang tengok corak cetak bunga dengan renda hitam sama je kan.tetapi tidak.corak cetak bunga ianya tidak bersulam dan nipis tapi renda hitam bersulam.kalau korang tengok betul betul memang lain.

renda yang sering kali diperagakan di atas pentas sudah menjadi kebiasaan.renda hitam punya misteri juga dalam permainan seksi di pentas gaya. 





renda hitam ialah imitation kecantikkan dunia paling indah.mempunyai simbol seksi sesuai digayakan pada acara malam.

tips,elakkan dari suaipadankan dengan warna-warna terang.bukan tidak boleh tapi kena pandai padankan.suai dipadankan dengan warna-warna neutral,nude or emas.sepatu tinggi memang amat sesuai digayakan dengan renda hitam ini.

jezmine zaidan *the scarflets*

shea rasol *the scarflets*


sebenarnya tak banyak nak cakap tentang renda hitam ini sebab ianya sama seperti corak cetak bunga.cuma najwa nak tunjukkan perbezaan jee.najwa pun ada baju lace ni tapi jacket laa.mini jacket.

okey,korang dah tahu kan.so,cubalah gayakannya.dan adakanlah satu dalam wardrobe korang.hehe.

okeylaa,itu sahaja.sorry atas kesalahan ayat ,agak serabut dan tidak tersusun.
Assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment