Friday 15 August 2014

Flat sandals

 Assalamualaikum

Hello gojes ! . today najwa nak share pasal sandals lak . sebab kalau sebelum ini najwa hanya tekankan pada heel shoes je kan ? so, why not kalau kita tukar gaya kita sekali sekala pada flat sandals .

mungkin ada sesetengah korang yang tidak berapa gemar memakai kasut yang bertumit tinggi kerana tidak selesa apabila memakainya . tidak semestinya ingin kelihatan bergaya mesti gayakan heels shoes . ingin bergaya sebenarnya juga memerlukan keselesaan pada pemakai . kalau tidak selasa gayakan tumit tinggi boleh lah tukarkan pada flat shoes atau kalau mahu kelihatan lebih santai boleh gayakan dengan flat sandal .

for me,tak usah susah susah kan diri pakai kasut tumit tinggi hanya kerana ingin kelihatan cantik . keselesaan juga perlu dititiberatkan . jangan dipaksa kaki korang untuk memakai kasut tumit tinggi .ingat ! sebab kaki kita akan tercedera.  lainlah kalau dah biasa . 

bagi yang mementingkan keselesaan dalam bergaya lupakan saja sebarang kasut tumit tinggi dan pilih untuk yang leper persis ballet flats mahupun these hottest dan latest sandals . flat sandals sekarang muncul dengan bermacam-macam warna,gaya,dan corak yang boleh kita padankan dengan bermacam-macam stail .

Channel 


Shea Rasol
Valentino
untuk sesiapa yang sukakan pada yang nampak simple ,flat sandals is the best choice . lagipula sekarang flat sandals ni boleh dikatakan trend . di pentas peragaan sekarang pun ,kebanyakkan model digayakan dengan flat sandals . 

Flat sandal boleh digayakan dengan gaya-gaya yang agak santai . tapi not suitable untuk ke pejabat ! .boleh digayakan dengan simple t-shirt with pants or skirt . tak susah nak gayakan flat sandals ni . lagipula dengan multiwarna yang pelbagai , percikan manik ataupun ikatan reben . 

tetapi apa yang najwa ingin ingatkan disini , jangan lupa pedicure kuku kaki korang ok ! . sebab flat sandals ni kebanyakkan jenis yang nampak kuku kaki depan . so, tak manis lah kalau dah bergaya-gaya cantik cantik tapi kuku kaki kita kotor .

so,sampai sini sahaja lah untuk entry kali ni . hope korang enjoy !
Assalamualaikum . bubye =D




No comments:

Post a Comment