Wednesday 26 November 2014

polonecks

Assalamualaikum

hello readers ! dah lama najwa tak update blog ni . sorry sebab mengambil masa yang panjang tak update blog .keadaan tak mengizinkan najwa update blog . tapi sekarang najwa akan aktif balik update blog .

for today,najwa nak share tentang polonecks . maybe korang tertanya tanya apa tu polonecks kan ? sebenarnya polonecks ni selalunya dipakai apabila musim sejuk sahaja . tetapi di malaysia juga ada juga yang jadikan polonecks ni sebagai trends . for hijabers pun sama . ada pakai sebab cuaca yang sejuk dan ada juga yang pakai untuk cover leher terutama sekali untuk yang berhijab when she wear a turban .

louis vuitton


louis vuitton

louis vuitton
polonecks ni selalu menjadi trends di kalangan masyarakat barat apabila musim sejuk .di Malaysia tak ramai yang pakai polonecks ni sebab cuaca di Malaysia yang panas dan lembap dan tidak memerlukan polonecks .tetapi kalau untuk sekadar untuk penghias gaya itu tidak menjadi masalah . lagi-lagi bagi yang memakai turban,pun boleh gayakan polonecks untuk cover your neck .

yuna

untuk yang berhijab pun boleh jadikan polonecks ni salah satu pelengkap gaya anda . kalau tiada inner necks boleh digantikan dengan polonecks .

so,itulah sahaja lah untuk topic kali . sorry tak banyak sangat information tentang polonecks .hope u guys enjoy !
Assalamualaikum . bubye =D

No comments:

Post a Comment