Saturday 13 April 2013

macam mana nak tahu trend yang terkini ?

Assalamualaikum


hai fashionista semua ! .sorry for a long time i didn't update my blog.sudah sekian lama tak mengupdate blog ni terasa kaku pulak nak update.uhuuu.btw,for today najwa akan kongsikan kat korang semua tentang "macam mana kita nak tahu trend itu adalah trend terkini "

sebelum sebelum ni ada juga yang tanya kat najwa macam mana kita nak tahu trend terkini.trend,selalu kita tahu bahawa itu trend terkini adalah apabila ramai yang mengayakan sesuatu style.bagi najwa trend itu adalah dari segi kreativiti diri kita sendiri.contohnya macam trend sekarang ialah corak tribal kan ? .actually corak tribal tu corak lama ataupun trend pada zaman dulu laa senang cerita.tetapi tetibe je menjadi trend sekarang.

sebenarnya kita hanya jadi diri kita sendiri.tak perlu terlalu mengikut trend semasa.kekadang apabila kita mengayakan sesuatu pakaian yang tidak mengikut trend,lama kelamaan orang tengok kita,dia pun akan terikut dengan gaya kita dan sekali gus gaya kita itu akan menjadi trend .betul tak ? so bagi najwa,senang je nak tahu trend yang terkini iaitu dengan menjadi diri sendiri ataupun kita boleh melayari internet about fashion dan automatik akan keluar trend semasa.itu bagi pendapat najwa laa.maybe bagi pendapat korang lain.

so,najwa harap korang semua dapat faham laa apa yang najwa nak kongsikan kat korang semua.kalau ada apa apa pendapat yang lain,bolehlaa tinggalkan komen korang semua di bawah ni.

sorry sekali lagi tak ada gambar for today and sorry jika ia membosankan.
thats for today
Assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment